espero de tot cor que contra el valencia fem un bon partit, els nois de la masia s'ho mereixen tot, ja que tenim la mala sort de tenir una junta de reprimits, que tan sols volen mirar per el retrovisor del rencor, son patetics, fan pena... estan posan en dubte l'honor del millor president de tots els temps, dificilment algu igualarà els seus resultats, senyors fa pudor, tot per embrutar el nom d'un possible candidat a president de la generalitat.

us dire una cosa jo soc un home de numeros, conec molt bé el mon de les auditories, diran lo que cadascu vulgui que diguin.

no us doneu compte que es cosa de una data , de un fichatxe.... si no hagues fitxat el villa, si hagues venut el touré al mateix temps els resultats ja serien positius segons el methode sandro.

un consell sandruscos, esteu despistant l'area esportiva amb tanta tonteria, si els resultats no acompanyen que passarà ?

visca el barça, i menys punyalades per el darrere, que al final tots en surtirem perden.