Julia, procura que los manteles sean de hilo egipcio...y asegurate que el restaurante disponga de algun sifon, por si acaso.
Julia, procura que los manteles sean de hilo egipcio...y asegurate que el restaurante disponga de algun sifon, por si acaso.
Los manteles deberán de ser resistentes...por si alguien pega algún tirón...jeje...x lo bajini....jajaja.....
Tranquilo que de extintores y de mangueras cargadas, habrán de sobras...asi que si se produce algún incendio no hará falta
llamar a los bomberos puesto que tendremos las mangueras muy a mano....y cargaditas...esas apagan cualquier fogata !!!!!!!
Hablando de mangueras, servidor tiene una cargadita cargadita de "Central Lechera Asturiana" !!!!
El k avisa no es traidor
Lista actualizada de la cena
1-Juliette
2-Julia
3-Xtinger
4-Capitan Bimbo
5- Carmen de Mairena ????
6- Aquarius
7-Pere_p_p
8- Freeride
temes a aclarir ja... :-)) :
1. S'haurà d'ampliar el sector femení, no?...molt de tio veig jo :-))
apa foreres animeu-vos...que la nit pot ser molt llarga
2. Capitán Bimbo: aclareixi sisplau qui es la Carmen de Mairena i l'interrogant...em té molt intrigat
3. Si no s'apunta cap noia més tampoc no passa res, Júlia i Juliette poden amb nosaltres 5 sense problemes...bé... si lliguem a l'xtinger :-))
4. Trobarem a faltar al Romà...llàstima !
"Si las mujeres no existieran, el dinero no tendría ningún sentido."
Aristóteles Onassis
....jajajajaja, em sembla que qui te mes perill es el Pere_p_p amb una safata de gambes!!! veient el menu , no se amb que optaras ara... si amb l'amenida....la crema...o les verduretes XD.
Si que sera una llastima lo d'en Roma, s'ha de brindar per ell, per lo be que ens ho va fer passar.